POSTA JÁNOS
Tréner&Coach
Általános Szerződési Feltételek és adatvédelmi irányelvek
A jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza a Posta János egyéni vállalkozó (4027 Debrecen, Szegfű u 5. 3/12, nyilvántartási szám:53123961) által üzemeltetett https://postajanos.hu honlap használatára vonatkozó feltételeket. Az alábbi feltételeket a Felhasználó a honlap böngészésével, regisztrációval, ill. megrendeléssel automatikusan elfogadja. Posta János egyéni vállalkozó fenntartja a jogot jelen szerződés egyoldalú módosítására.
A Jogi Nyilatkozat hatálya
Jelen Jogi Nyilatkozat kiterjed a http://postajanos aloldalra és összes aldomain nevére (ékezetes és ékezet nélküli formában), és az említett oldalon elérhető, vagy onnan letölthető anyagokra, információkra.
A Jogi Nyilatkozat érvényes 2018 december 10-től visszavonásig.
A honlap üzemeltetője
A honlap üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:
Cégnév: Posta János egyéni vállalkozó
Székhely címe: 4027 Debrecen, szegfű u. 5 sz. 3/12
Telefon: +36-30/7421432 (normál díjszabású)
E-mail: posta.trener@gmail.com
Adószám:53673002-1-29
Nyílvántartási szám: 53123961
Bankszámlaszám: 11738008-21467743
Tárhely szolgáltató adatai:
Cégnév: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Székhely cím: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
Levelezési cím: 9024 Győr, Déry T. u. 11.
Telefonszám: +36 70 297 4811
Cégjegyzékszám: 08-09-016359
Adószám: 14315754-2-08
Közösségi adószám: HU14315754 (ellenőrzés)
Bankszámlaszám: 10702019-47499405-51100005 (CIB bank)
Az Általános Szerződési Feltételek elfogadása
Regisztráció (feliratkozás, feliratkozás feltételei, leiratkozás)
A regisztrációval, vagy regisztráció nélkül elérhető ingyenes digitális termékek letöltésével, illetve vásárlás során (mindhárom esetben) a Felhasználó, ha a honlap szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor automatikusan elfogadja a jelen ÁSZF feltételeit. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a honlap látogatója / felhasználója között.
A felhasználó a regisztráció/feliratkozás alkalmával a következő információkat adja meg: email cím, vezetéknév és keresztnév, telefonszám, weboldal, település. Az üzemeltető az NAIH-hoz bejelentett adatkezelő.
A szolgáltató nem felel a regisztráció során megadott adatok pontatlanságából eredő károkért. A regisztráció során megadott adatokat a felhasználó azonosítására, valamint a számla kiállítása, ill. hírlevél küldése céljából kezeli a szolgáltató. Az adatok pontosítását a felhasználó e-mailen, telefonon, illetve adatmódosító űrlapon keresztül kérheti a szolgáltatótól.
A Feliratkozó kijelenti, hogy az általa megadott e-mail cím céges, üzleti használatú, vagy olyan személyes e-mail cím, amelyet kifejezetten azért adott meg, hogy arra leveleket, küldeményeket és információkat kapjon a szolgáltatótól.
A honlap üzemeltetője fenntartja magának a jogot, hogy bármely Feliratkozó feliratkozását visszautasítsa, vagy előzetes értesítés és indoklás nélkül adatbázisából törölje. A Feliratkozó ez ellen panasszal, jogorvoslattal nem élhet.
Feliratkozó kifejezetten hozzájárul a reklám tartalmú üzenetek és küldemények fogadásához a megadott elérhetőségein.
Bármely regisztrációs űrlapon történő feliratkozás, vagy termékrendelés egyben a honlap központi hírlevelére történő feliratkozást is maga után vonja automatikusan. Természetesen minden egyes hírlevélben szerepel a leiratkozási link, amelyre kattintva a regisztráló automatikusan leállíthatja a hírlevelek további kézbesítését.
Nem szerepel leiratkozási link a termékrendelési és a közvetlenül a feliratkozást visszaigazoló rendszerüzenetekben (ti. ezek egyszeri üzenetek).
Az adásvételi szerződés létrejötte (vásárlás, megrendelés)
Ha a felhasználó megrendelést küld a honlapon található bármelyik űrlapon keresztül, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és a szolgáltató között.
A felhasználó elfogadja, hogy a honlapon kezdeményezett megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 5. és 6. §-ában foglaltak irányadóak. A szerződés a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet hatálya alá tartozik. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy egyes megrendeléseket indoklás nélkül, pl. versenyérdek-ütközés miatt elutasítson. Ezzel szemben a megrendelő panasszal, jogorvoslattal nem élhet.
A Megrendelő a megrendelési űrlap oldalán lévő összes információt és feltételt a megrendelési űrlapon található “Megrendelés”, “Megrendelés véglegesítése”, „Megrendelés elküldése” gomb megnyomásával önmagára nézve kifejezetten kötelezőnek ismeri el.
A megrendelés véglegesítése előtt a Felhasználónak lehetősége van adatait ellenőrizni és javítani. Amennyiben a Felhasználó hibás adatokkal küldte el megrendelését, ezt a szolgáltató elérhetőségein e-mailben vagy telefonon jelezheti.
Árak, fizetési feltételek
A honlapon közzétett árak tartalmazzák az ÁFÁ-val növelt bruttó árakat is.
Lehetséges fizetési módok:
- Kártyás utalás
- Banki átutalás (előre utalás).
Bankszámlaszám: 11738008-21467743
A honlap bármely megrendelési űrlapjának kitöltésével a Megrendelőt fizetési kötelezettség terheli. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a megrendelés visszaigazolásától számított legkésőbb 8 napon belül köteles kiegyenlíteni a megrendelt termék, szolgáltatás árát.
Vásárlás folyamata Banki Átutalás esetén(megrendelés, teljesítés feltétele)
A Felhasználó elküldi megrendelését a honlapon található bármely űrlapon keresztül. A Szolgáltató 48 órán belül e-mailen megküldi a Megrendelő részére a visszaigazolást, mely tartalmazza a fizetési feltételeket, melyet a Megrendelő önmagára nézve kifejezetten kötelezőnek ismer el. A termék, szolgáltatás árának kiegyenlítését követően 72 órán belül a Szolgáltató e-mailben megküldi a Megrendelő részére a megrendelt termék hozzáférésének linkjét, ha szükséges, jelszavát, vagy egyéb információkat a termékről. Amennyiben a Megrendelő nem tesz eleget fizetési kötelezettségének a Szolgáltató megtagadja a megrendelés teljesítését.
Vásárlás folyamata Kártyás vásárlás esetén (megrendelés, teljesítés feltétele)
Elfogadott kártyák
A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
Fizetés lépései
Ön az termék, szolgáltatás oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
A fizetést követően Ön visszatér az oldalunkra, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.
Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról Posta János oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával
A Szolgáltató 48 órán belül e-mailen megküldi a Megrendelő részére a visszaigazolást, mely tartalmazza a fizetési feltételeket, melyet a Megrendelő önmagára nézve kifejezetten kötelezőnek ismer el. A termék, szolgáltatás árának kiegyenlítését követően 72 órán belül a Szolgáltató e-mailben megküldi a Megrendelő részére a megrendelt termék hozzáférésének linkjét, ha szükséges, jelszavát, vagy egyéb információkat a termékről. Amennyiben a Megrendelő nem tesz eleget fizetési kötelezettségének a Szolgáltató megtagadja a megrendelés teljesítését.
Elállási jog
A Megrendelő jogosult a vásárlástól 14 napon belül elállni. Ez esetben a Megrendelő 14 napon belül visszakapja a termék árának teljes összegét.
Megrendelő tudomásul veszi, hogy az elektronikus úton küldött, digitális tartalmak, termékek esetében amennyiben a Szolgáltató teljesítette szerződéses kötelezettségeit, és a Megrendelő a megrendelést visszaigazoló e-mailben megküldött digitális termék hozzáférésének linkjére kattint, azt megnyitja, letölti, vagy bármilyen módon elkezdi használni, elveszíti az elállási jogát.
Tréning és rendezvény-jelentkezés lemondása
Lemondási feltételek: a tréning/rendezvény előtti 2. napig a Megrendelő visszamondhatja a jelentkezési szándékát elektronikus, írásos formában (e-mailben), ebben az esetben a Szolgáltató visszautalja 15 napon belül a program díját. Amennyiben a lemondást 2 napon belül jelzi a Megrendelő, a lemondott képzésre befizetett részvételi díj visszatérítésére nincs lehetőség, és az addig be nem fizetett tréningdíjat a Szolgáltató kiszámlázza a Megrendelő részére, mivel a tréninget, rendezvényt a le nem mondott (2 napon belül lemondott) jelentkezésére tekintettel szervezi.
Technikai feltételek a digitális anyag használhatóságához
A Megrendelő a megvásárolt termékekről saját célú másolatot készíthet. Tilos azonban a másolatok terjesztése, értékesítése.
A digitális termékek megtekintéséhez az alábbi szoftverekre lehet szükség:
Internet böngésző (mint pl. Google Chrome, Internet Explorer, Firefox, Safari, stb.)
Pdf olvasó (pl. Adobe Reader)
Média lejátszó (pl. Windows Media Player)
Panasz
A Felhasználó a honlapon elérhető termékkel, szolgáltatással vagy Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos kifogásait a következő elérhetőségeken keresztül terjesztheti elő:
Posta János egyéni vállalkozó., email: posta.trener@gmail.com
Adatvédelem és Cookiek használata
A honlap Üzemeltetője tájékoztatja a Felhasználót, hogy a honlap több pontján történik információ/ adatgyűjtés. Néhány szolgáltatás, termék megrendeléséhez, igénybevételéhez ún. regisztráció szükséges, amelyhez bizonyos személyes adatokat kell megadni (email cím, vezetéknév és keresztnév, telefonszám, weboldal, település, feliratkozás időpontja, cégnév, számlázási és postai cím – mindig az adat jogosultja általi megadás útján).
A honlap üzemeltetője minden szükséges intézkedést megtesz, hogy a Felhasználó személyes adatait illetéktelenektől megvédje.
Az adatok az adattulajdonos előzetes tájékoztatása és engedélye nélkül harmadik személy részére nem kerülnek átadásra. Az adattulajdonos az adatvédelmi és távközlési jogszabályokban meghatározott módon és esetekben Posta János egyéni vállalkozó posta.trener@gmail.com elektronikus címén keresztül kérheti a nyilvántartott személyes adatainak törlését, módosítását, illetőleg a kezelt adatokról való tájékoztatását. A honlapról összegyűjtött információ kizárólagos tulajdonosa a Szolgáltató. A személyes adatokat felhasználási céljuk megszűnése esetén, vagy a Felhasználó kérelmére a Szolgáltató törli az adatbázisból.
Cookiek
A honlapon a szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k (ún. sütik) engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban (A sütik kezelésére általában a böngészők Eszközök/Beállítások menüjében az Adatvédelem beállításai alatt, cookie vagy süti megnevezéssel van lehetőség). Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra.
Adatkezelési tájékoztató
A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy a honlap több pontján történik adatgyűjtés. Néhány szolgáltatás, termék megrendeléséhez, igénybevételéhez ún. regisztráció szükséges, amelyhez bizonyos személyes adatokat kell megadni (email cím, vezetéknév és keresztnév, telefonszám, weboldal, település, feliratkozás időpontja, cégnév, számlázási és postai cím mindig az adat jogosultja általi megadás útján.).
A honlap Üzemeltetője minden szükséges intézkedést megtesz, hogy a Felhasználó személyes adatait illetéktelenektől megvédje, az adatokat bizalmasan kezeli, azt harmadik félnek nem adja át.
A Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót, hogy a MailMaster/Sales Autopilot hírlevélküldő szoftvert alkalmazza (üzemeltető adatai: Skycentrum Bt, 1089 Budapest, Golgota utca 3, elérhetőség: http://www.marketingszoftverek.hu), mely tárolja ill. ismeri a Felhasználó által megadott adatokat.
A Szolgáltató a Felhasználó adatait kizárólag az ügyfél által igényelt termék, szolgáltatás teljesítéséhez, illetve saját és együttműködő partnerei marketing tevékenységéhez, közvetlen üzletszerzés, piackutatás és az ügyfél tájékoztatás céljára, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési úton (pl. SMS, MMS, e-mail), automatizált hívórendszeren keresztül, illetve postai úton használja fel.
Adatgyűjtési szempontok
megrendelések teljesítése esetén a vásárló gyorsabb, egyszerűbb beazonosítása, kiszolgálása érdekében történő adatkezelés
a megadott adatok alapján érdeklődésének megfelelő információs anyagok, tájékoztatók, konkrét ajánlatok, akciós kiadványok küldése elektronikus úton (hírlevél, DM levél, SMS értesítő)
személyre szóló ajánlatok küldése céljából történő adatkezelés
Törzsvásárlói program vagy egyéb tagsággal kapcsolatos értesítések
Termékfelmérések, egyéb kérdőívek formájában megadott adatok kezelése
Marketing- és reklámtevékenység hatékonyságának fokozására irányuló adatkezelés.
Az adatkezelés időtartama
A Felhasználó által kötelezően megadott adatok esetében a személyes adatokat a Szolgáltató (továbbiakban: Adatkezelő) addig kezeli, amíg a Felhasználó a jelen feltételek szerint nem kéri az azonosító adatok törlését. A törlési igényt e-mailben az insudeb@gmail.com címre kell eljuttatni. A Felhasználó önkéntes döntése alapján, törlési igényének beérkezésétől számított 8 munkanapon belül törli az Adatkezelő az adatokat.
Az adatkezelés időtartama a Felhasználó által megadott adatok esetében addig tart, amíg a Felhasználó a Szolgáltató által biztosított leiratkozási lehetőséggel nem él.
A Felhasználó az adatvédelmi és távközlési jogszabályokban meghatározott módon és esetekben a Posta János egyéni vállalkozó posta.trener@gmail.com elektronikus címén keresztül kérheti a nyilvántartott személyes adatainak törlését, módosítását, illetőleg a kezelt adatokról való tájékoztatását.
A Felhasználó a honlapon való böngészésével, ill. regisztrációjával, megrendelésével hozzájárul adatainak a szerződésben meghatározottak szerinti kezeléséhez.
Az adatkezelési szabályzat módosításának lehetősége
Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen Adatkezelési Szabályzatot a Felhasználók előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. A Felhasználó a szolgáltatásnak a módosítás hatálybalépését követő akár egyetlen alkalommal történő használatával elfogadja a módosított Adatkezelési Szabályzatot az abban szereplő esetleges változásokkal és módosításokkal együtt.
Az Adatkezelő a hatóságok részére – amennyiben a hatóság a pontos célt és az adatok körét megjelölte – személyes adatot csak annyit és olyan mértékben ad ki, amely a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges.
Referencia, vélemények
A referencia, vélemény megadása önkéntes Posta János egyéni vállalkozó részére a termékekkel, tréningekkel, rendezvényekkel kapcsolatosan. A referenciát adó személy hozzájárul, hogy személyes véleménye (teljes nevével, vállalkozása nevével és honlapjával együtt) feltüntetésre kerüljön a Posta János egyéni vállalkozó érdekeltségi köreibe tartozó oldalakon, hírlevelekben, kampányokban, termékeken, és nyomtatott marketing anyagokon. A referenciát a Szolgáltató időbeli korlátozás nélkül jogosult használni. A referencia vélemény visszavonása esetén a Szolgáltató a már felhasznált referenciát anonimizálja, a személyes adatok eltávolításával, a monogram feltüntetésével.
Szerzői jogok
Kijelentjük, hogy a Posta János egyéni vállalkozó (továbbiakban Szerző) birtokolja a honlapon látható információkat, anyagokat, könyveket, a küldött hírleveleket (továbbiakban: Művek).
A Művek teljes szöveges és grafikus tartalma együtt és részleteiben is, szerzői jogi védelem alatt áll (1999. évi LXXVI. tv. alapján). A Művekhez tartozó valamennyi jog a Szerző által fenntartott. A weblap üzemeltetője mint jogtulajdonos nem járul hozzá e közzétett tartalmak üzleti célú felhasználásához, és annak változatlan vagy nagymértékben hasonló módon történő olyan átvételéhez, többszörözéséhez, terjesztéséhez, nyilvános előadásához, átdolgozásához vagy egyéb felhasználásához. A Művekből idézni csak a szerző és a forrás pontos megjelölésével és a Szerző előzetes írásos engedélyével lehet. A jelen feltétek tudomásulvételével a Felhasználó egyúttal aláveti magát a magyar szerzői jogi szabályozásnak és a honlap Üzemeltető cég székhelye szerint hatáskörrel rendelkező magyar bíróság illetékességének is.
Az oldal látogatása, a Művek olvasása
A honlapot mindenki csak saját felelősségére látogathatja.
Változtatás joga és felelősség kizárása
A Művekben található információk előzetes bejelentés nélküli megváltoztatásának jogát Szerző fenntartja.
A Művekben található adatok és információk nem minősíthetők úgy, mint a Szerző tanácsa bizonyos szolgáltatások igénybevételére, cégvezetési vagy üzleti magatartás tanúsítására. A Művek olvasóinak minden esetben előzetesen javasolt megbizonyosodni arról, hogy az általuk követendőnek ítélt gondolatok saját esetükre vonatkoztatva ténylegesen a legmegfelelőbbek-e. A Szerző kizár a Művek felhasználásából eredő, mindennemű – különösen a felhasználó által elért eredményből, vagy az elérni kívánt eredmény elmaradásából eredő kockázatokért és következményekért való – felelősséget.
Linkek
A honlapon és Művekben más weboldalakra mutató linkek találhatóak. Az Üzemeltető nem felelős más weboldalak titoktartási és adatkezelési gyakorlatával, és az ott található információkkal kapcsolatban.
A Felhasználó saját maga felelős minden linkre kattintásért. Az Üzemeltető kifejezetten elhárít minden felelősséget a károkért, amit a Művekben található linkeken elérhető más honlapok okoznak, vagy okozhatnak a Felhasználónak.
Garanciák és akciók
Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy időről időre az általa forgalmazott termékekre és szolgáltatásokra árengedményt vagy más akciót, kedvezményt biztosítson.
A kedvezmények más kedvezményekkel nem összevonhatók, és visszamenőleg nem érvényesek.
A Megrendelő tudomásul veszi, hogy az általa megvásárolt termék esetleges jövőbeni akciója esetén számára kompenzáció, egyéb juttatás, kedvezmény nem jár.
A Megrendelő az aktuális feltételekkel vásárolja meg az adott terméket, szolgáltatást.
A termékekre – egyes esetektől eltekintve – nem vonatkozik garancia. A 14 napos elállási határidő után terméket nem vásárolunk vissza, befizetett összeget nem térítünk vissza.
Amely termékre – ettől eltérően – garancia vonatkozik, az adott garancia feltételei a rendelési űrlapot tartalmazó honlapon vannak részletezve.
Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy egyes esetekben ügyfeleinek ajándékba adjon terméket, vagy szolgáltatást. Az ügyfelek, megrendelők nem élhetnek panasszal, jogorvoslattal, vagy pénz-visszatérítési kérelemmel olyan esetben, ha olyan terméket, szolgáltatást kapnak ajándékba, melyet előzőleg már megvásároltak.
Az ajándékok nem válthatók pénzre.
Jogorvoslati lehetőség
Jogorvoslati lehetőséggel, panasszal az Adatvédelmi Biztos irodájánál lehet élni:
Név: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5
Telefon: +36 (1) 391-1400
Telefax: +36 (1) 391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu